بازی و برنامه

هر گونه بازی و برنامه که بخواهید در این سایت وجود دارد یا بگویید بگزارم

بازی و برنامه

هر گونه بازی و برنامه که بخواهید در این سایت وجود دارد یا بگویید بگزارم

روش کسب در آمد 100 درصد تضمینی

آموزش روش های صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت 100% قانونی و تضمینی به صورت مادام العمر


مجموعه ای که در پیش رو دارید کامل ترین مجموعه در رابطه با به دست آوردن درآمد ، با روش های گوناگون که با بهره گیری حتی تعداد محدودی از راه کارهای بیان شده در این مجموعه به درآمدی هنگفت دسترسی پیدا خواهید کرد. این مجموعه صرفا یک نرم افزار خاص یا چند روش آموزشی کم و معمولی نیست   و همانطور که گفته شد شامل بیش از 10 هزار فایل آموزشی و کاربردی است که حاوی قسمت های مختلفی برای کسب درآمد می باشد که هرکدام ازاین قسمت ها به طور مجزا درسایت های گوناگون باقیمت های مختلف و بسیار بالا فروخته می شود(باجستجویی مختصر قیمت های بسیار بالا را می توانید ملاحظه کنید)، ولی ماتمامی این مجموعه ها را در قالب یک پکیج کامل برای شما گردآوری کردیم تاتمامی ابزار مورد نیاز خود برای بدست آوردن ثروت را داشته باشید.


  

بخش کتابها و جزوات

  این بسته شامل جنبه های علمی بسیار زیاد و کاربردی می باشد بدون نیاز به داشتن دانش فنی و آشنایی با زبان انگلیسی و تماما به زبان فارسی است مقالات و جزوات این بسته شامل:

 بیش از یکصد جزوه کسب درآمد و پولسازی که سریعترین و آسانترین راه را برای کسب یک درآمد مطمئن و قانونی به شما نشان داده است.

 بیش از 50 روش منحصر به فرد برای کسب درآمد از اینترنت ، افشای چندین روش استثنایی با سود بالا و رازهای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت بیان شده است.

 در این مجموعه خواهید آموخت که چگونه از یک وبلاگ خیلی ساده درآمدهای میلیونی به دست آورید و چگونه یک فروشگاه بزرگ ایجاد کنید بدون اینکه حتی یک ریال برای خرید هاست , دامنه , اسکریپت و یا طراحی آن بپردازید.

 بیش از 20 روش مجرب برای کسب درآمد و افشای یک روش استثنایی باسودبالا.

 جزوه ی کاملی در رابطه با نحوه ی گرفتن وام های چند صد میلیونی از بانک ها بدون نیاز به داشتن سرمایه اولیه وجود دارد.

 زندگی نامه افراد موفقی نظیر آنتونی رابینز، آرزو شکیبا و دیگر افراد بیان شده است که همگی از ثروتمندترین و موفقترین افراد بوده اند.

 همچنین قسمت دیگر این بخش ایمیل مارکتینگ می باشد بیش از 20 میلیون ایمیل تست شده و غیر تکراری ایمیل های کاملا فعال افراد ، شرکتها، مدیران سایت های مهم و سازمان های ایرانی و خارجی و... دراین قسمت آموزش های مختلفی دررابطه باساخت ایمیل، فرستادن ایمیل های گروهی ،نکته های طلایی برای ارسال ایمیلهای تبلیغاتی و نحوه ی کار با نرم افزارهای مربوطه را به طور کامل خواهید آموخت.

 این مجموعه شامل قسمت های دیگری نیز می شود نظیر قسمتهای بازرگانی و سرمایه گذاری شامل آموزش هایی کامل در رابطه با ثبت شرکت ها و صادرات و واردات و طرح های توجیهی و فرم های بازرگانی است. مجموعه کامل آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته به زبان فارسی (15 نوع کتاب و بیش از 100 فایل آموزشی در زمینه های مختلف که تایید شده و کاملترین مرجع می باشد)

مجموعه مقالات بازاریابی , کـسب وکار , بازار پول و سرمایه

 بیش از 5800 مقاله در موضوعات مختلف طبقه بندی و گردآوری شده اند تا دوستداران و علاقه مندان به کسب و کار و بازاریابی بتوانند به راحتی مقالات را ویرایش و مطالعه فرمایند. این مجموعه توسط گروه تجارت در دهکده جهانی جمع آوری شده و نمونه مشابه ندارد. این مقالات برای استفاده  صاحبان وبلاگ و وبسایت , علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی , اساتید و دانشجویان آماده شده است و تمام مقالات دارای منبع و مرجع می باشند.

 مقالات در قسمت های مختلف: آموزش فروش و درآمدزایی از اینترنت ، شروع کسب و کار آنلاین ، تجارت الکترونیک ، مبانی راه اندازی و تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی و ... به صورت مجزا طبقه بندی شده اند.شماره شناسنامه: 050570-20476-8

 

در وبلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد