بازی و برنامه

هر گونه بازی و برنامه که بخواهید در این سایت وجود دارد یا بگویید بگزارم

بازی و برنامه

هر گونه بازی و برنامه که بخواهید در این سایت وجود دارد یا بگویید بگزارم

دانلود دوبرنامه Foxit Reader 6.1.1.1025 و novaPDF برای باز کردن فابیل پی دی اف pdf

برنامه ی اول :

novaPDF نرم افزار ساخت پی دی اف مخصوص ویندوز می باشد که به شما امکان
 ساخت فایل های PDF با کیفیت و با امکان جستجو را می دهد. توسط این نرم افزار تمامی افراد از کاربرهای مبتدی تا کاربرهای حرفه ای می توانند اسناد با کیفیت و حرفه ای در فرمت PDF تهیه کنند. تنها با انتخاب دستور Print به صورت مجازی از طریق هر نرم افزاری فایل PDF ساخته خواهد شد. novaPDF امکانات کاملا حرفه ای مانند ساخت بوکمارک ، لینک ، پرینت PDF های به اشتراک گذاشته شده ، ساخت واترمارک ، فشرده سازی PDF ، گذاشتن رمز روی PDF و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های اصلی نرم افزار novaPDF Professional :
– جامعیت : توسط novaPDF می توانید هر نوع فایل و سند قابل پرینت مانند DOC, XLS, PPT, EML, HTML, TXT و غیره را به فایل PDF تبدیل کنید.
– امنیت : می توانید با قرار دادن رمز عبور روی فایل های PDF روی نمایش ، پرینت ، کپی یا ویرایش آن کنترل کاملی داشته باشید. سطوح امنیتی 40bit و 128bit توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.
– ساخت بوکمارک : شما می توانید یک متن یا لوگو را روی سند PDF قرار دهید. می توانید با ویرایش عکس و تغییر شفافیت ، جهت ، رنگ یا افکت های دیگر آن را روی سند PDF قرار دهید.


– سرور novaPDF : سرور novaPDF می تواند روی یک کامپیوتر در محیط شبکه نصب شود و توسط هر کامپیوتر در آن شبکه استفاده شود.
– ارسال PDF از طریق ایمیل که می تواند به درخواست شما به صورت خودکار انجام شود.
– برای استفاده از این نرم افزار نیازی به نصب هیچ گونه ابزار جانبی ندارید.
– پشتیبانی از لینک : novaPDF می تواند به صورت خودکار لینک های مشهود در یک سند را شناسایی کند و در فایل PDF نهایی قرار دهد.
– قابلیت تنظیم عنوان ، موضوع ، نویسنده و کلمات کلیدی در قسمت اطلاعات فایل PDF.
– پشتیبانی از فونت های Opentype و TrueType.
– پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا.
– کاهش حجم PDF با استفاده از فشره سازی متن و عکس.




برنامه ی دوم :

فرمت PDF توسط شرکت Adobe طراحی شده و مخفف Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. بدین معنی که شما یک فایل را با این فرمت ذخیره می کنید و آن را میان هزاران نفر به اشتراک می گذارید. امروزه اکثر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه می شوند.
فایل های PDF دقیقاً همانگونه ای چاپ می شوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود، بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است.

نرم افزار Foxit Reader ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آنها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Foxit Reader:
- قابلیت خواندن سریع فایل های پی دی اف
- دارای امکانات و ابزارهای مطالعه فایل های پی دی اف
- توانایی ویرایش قسمت های دلخواه از فایل پی دی اف مورد نظر
- امکان تهیه پرینت از فایل های پی دی اف
- جایگزینی مناسب برای نرم افزار Adobe Acrobar Reader
- و ...



لینک دانلود 2 برنامه ی بالا با حجم 38 مگابات

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد