بازی و برنامه

هر گونه بازی و برنامه که بخواهید در این سایت وجود دارد یا بگویید بگزارم

بازی و برنامه

هر گونه بازی و برنامه که بخواهید در این سایت وجود دارد یا بگویید بگزارم

دانلود نرم افزار فارسی نویس مریم نسخه ۴ / بدون نیاز به و رجیستر

همانطور که می دانید نرم افزاری مانند ادوبی فتوشاپ یا پریمیری که یکی از قوی ترین برنامه های ویرایش تصاویر فیلم به شمار می رود قابلیت نوشتن به صورت فارسی را ندارد. این مشکل همیشه باعث رنجش خاطر طراحان گرافیکی بوده زیرا هرگز نمی توانند متن فارسی دلخواه خود را بر روی تصاویر مورد نظرشان بنویسند. احتمالآ شما هم نام نرم افزار فارسی نویس مریم را شنیده اید این نرم افزار قادر است تا به راحتی این مشکل را بر طرف کند...  

در واقع شما با کمک این نرم افزار می توانید در کدام از نرم افزار های گرافیکی و نوشتاری مورد نظرتان که در آنها امکان تایپ فارسی وجود ندارد به صورت کاملآ فارسی بنویسید. همچنین می توانید علاوه بر نوشتن فارسی با فونتهای مختلف در قسمت WordPad این نرم افزار، کلمات و جملاتی را با خط بسیار زیبای نستعلیق هم بنویسد. از آنجا که این محصول همیشه برای فروش به افراد عرضه می شده و دارای قیمت بالایی است فقط افرادی که نیاز بسیار زیاد به تایپ فارسی در محیط های مختلف داشتند از این نرم افزار استفاده می کردند اما امروز دانلود کرال نسخه ۴ این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان و کرک شده در اختیار شما قرار داده است تا همه ی ایرانیان عزیز بتوانند از استفاده کنند. در زیر توضیحاتی را در سایت شرکت سازنده ی این نرم افزار آمده است را مشاهده می کنید:

این محصول کلیه نیازهای فارسی نویسی یک طراح را برآورده می کند. نرم افزار فارسی نویس مریم شامل برنامه های: مریم، تایپ مسقیم، تایپ سریع، تایپ آینه ای، خطاط (نستعلیق)، ۴۲۰ قلم فارسی، مبدل Word و پروین و زرنگار، قلمدان و ویرایشگر کیبورد می‌باشد.

برای توضیحات بیشتر در مورد نرم افزار و دانلود به ادامه نوشته مراجعه کنید…

مریم:

نرم افزار اصلی بسته نرم افزاری مریم است که علاوه بر تایپ فارسی دارای امکاناتی چون اعراب گذاری کامل، تنظیم متن به صورت پاراگراف و یا به اشکال دایره و مثلث، تایپ همزمان فارسی و لاتین، مبدل فرمت ایران سیستم و فرمت ویندوز عربی و فارسی می‌باشد.

تایپ‌مستقیم:

با استفاده از این برنامه دیگر احتیاجی به Copy و Paste نمی‌باشد و بصورت مستقیم در سایر برنامه‌ها می‌توانید به تایپ فارسی بپردازید.

تایپ‌آینه‌ای:

برنامه تایپ آینه ای، پاراگراف بندی مستقیم در نرم افزاری‌های صفحه آرایی مانند: FreeHand, Photoshop, QuarkExpress, InDesign, PageMaker را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این برنامه سازگاری کامل با نرم افزار پروین بزرگ دارد و می‌تواند فایل‌های اجرا شده با آن را اصلاح کند. مبدل متن Word، از جمله امکانات این برنامه می‌باشد.

تایپ سریع:

هرجا که نیاز به تایپ فارسی دارید، با فشردن کلید F11 برنامه تایپ سریع مریم ظاهر می‌شود. بعد از تایپ متن مورد نظر کلید Enter را بزنید تا متن فارسی منتقل شود.

۴۲۰ قلم:

بسته نرم افزاری مریم دارای کاملترین مجموعه قلم های اصلاح شده فارسی می‌باشد و در کلیه ویندوزها اعم از فارسی و لاتین قابل اجرا می‌باشد.

خطاط‌:

ابزار تایپ نستعلیق همراه با امکان انتقال آن بصورت تصویری و منحنی به سایر برنامه ها.

قلمدان:

مجموعه قلمهای اصلاح شده فارسی برای استفاده در نرم افزار هایی که امکان تایپ فارسی دارند مانند: Word, Excel, Power Point, Access, In Design ME, Photoshop ME, Adobe Acrobat, … و کلیه ی نرم افزارهایی که نسخه ME دارند.

رمز فایل www.downloadkral.com

اینم لینک دانلود فایل

http://s3.picofile.com/d/4f56ef1d-52ab-4d1b-8d93-fd003d5a971c/Maryam_www_downloadkral_com.rar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد